Informació Corporativa

Visió

“Ser la consultoria de comunicació i RRPP especialitzada en el sector salut escollida per la seva capacitat innovadora i per les seves solucions de comunicació 360º. Ser reconeguda per la capacitat humana i professional del seu equip i per la seva contribució a la comunicació científica i mèdica. Contribuir a escorçar les distàncies entre els que entenen de ciència i els que saben com explicar les coses”.

Valors

Transparència: Realitzem totes les nostres activitats amb total transparència i honestedat. Creiem que la confiança és la base d’unes relacions mútuament beneficioses en tots els àmbit de la vida: tant personals com professionals. La confiança dels nostres clients és el que ens fa avançar dia a dia.

Innovació: Som una consultoria en formació i aprenentatge continus. Volem anticipar-nos a les necessitats canviants dels nostres clients, per a respondre’ls de la manera més eficaç i oferir-los la millor solució.

Compromís: Amb els nostres clients, ells són la nostra raó de ser, i amb la salut. Sentim que amb el nostre treball contribuïm a millorar la salut i el coneixement científic de la societat.

Constància: El nostre treball es basa en l’esforç i la constància. Només així podem garantir l’assoliment dels objectius de Galènia i dels seus clients.

Proximitat: Treballem colze a colze amb els nostres clients i ens integrem als seus equips. La nostra oficina i els nostres equips estan on el client els necessita.

Flexibilitat: Treballem fent un vestit a mida per a cada client. El nostre equip s’adapta a cada projecte i sempre busquem els professionals que puguin oferir lo millor per a cada situació.

Logotip Galènia Horitzontal

galènia horizontal

Descarregar Logotip Gàlenia EPS (ZIP)

Descarregar Logotip Gàlenia PNG (ZIP)